my favourite drink...

uu

Followers

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Like sekiranya anda suka blog saya k..hehe

along

Daisypath Anniversary tickers

This song who enter my blog,,

Tuesday, April 26, 2011

MOOD: 
saya rindukan someone....n someone 2 sudah pastinya xkan rndukan saya..
saya dh x boleh jumpa ngn someone tu...
coz someone 2 dh xkan jmpe saya.....
sedih sgt2 tyme ni coz hati saya rindu yang teramat sgt
terhadap someone 2....
tapi apakan daya....
kita xkan kembali macam dulu...
masing2 dh da jalan hidup sendiri...
yang pastinya sekarang sya teramat rndukan
someone 2....

now saya dah boleh bangun dan berdiri diatas kaki sendiri
setelah saya jatuh dahulu.....
bukan setakat berdiri malah saya sudah mula berjalan..
malah sekarang ni
saya sedang mengatur langkah untuk
berlari mengejar impian saya..

saya x dapt tipu hati dan perasaan ni...
hanya awk ja yg tahu...
coz saya percaya...
awak juga akan rasa pa yang saya rasa kan???

semua orang yang berada di sekeliling saya nampak hepy..
but saya???
entahlarrrr.....
saya sedang berjalan seorang diri....
tanpa hala tujuan dan tanpa seseorang di sisi saya
untuk memimpin tangan saya....
saya memang x mampu berjalan seorang diri
kerana saya tidak kuat dan tabah....
seperti awk!!!!yang sngop wat saya cm ni...

p/s: Jangan ambil peduli tentang entry ni okey!!!
         jari yang menaip bukan hati yang berkata...
now saya sedangberlari dan dpimpin oleh
family..my love n my frens



OthEr sToRy