my favourite drink...

uu

Followers

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Like sekiranya anda suka blog saya k..hehe

along

Daisypath Anniversary tickers

This song who enter my blog,,

Monday, April 25, 2011

MALANG!!!
Hye there... :)

Baru bngun tido n lepas mndi..
lam kelas tdi aku mmg ngantuk tahap
dewi maharja lela..
semalam tido awal...
hermm..maybe boring..
but kawan2 aku yg len ok ja...
aku ja kot...hahaha...
pastu da lak mnusia yg dok tunjuk2 aku
nk kutuk aku tidor larr konon..
haty busuk tol larr manusia cm ni...
whatever...cikit x kesah.....

dan yg pling sakit...
aku hampir terjatuh tangga...
hahaha...
maybe tyme 2 ngntok n ngh baca msj...
huuh....
yg pastinya da owg sambot aku tdi...
but x ingt spa...
hishhhh....terok tol...
n aku nek bas.....bila nek bas n dh nk sampai...
aku tgu ira,dila.idah n qilah...
x nmpak..heran...depa nek bas blkg kot....
hermmm....
trok tol aku ni smpai x sedar depa nek bas mana..

p/s: jgn wat keja smbil mata terpejam or ngntok....

OthEr sToRy