my favourite drink...

uu

Followers

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Like sekiranya anda suka blog saya k..hehe

along

Daisypath Anniversary tickers

This song who enter my blog,,

Monday, January 17, 2011

Yeahhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!
heLLo readers...nmpak x ayat first entry saya kali ni??
itu berkenaan ngn mood saya hari ni.....
heheeheh....nmpak ceria kan???
so...hari ini adlah hari yg ceria bagi saya.......
pagi GADUH ckit coz fahmi dh jnji nk kelas...
Last2 xnak gi klas lak.....alasan!!!!MQA datang....
hurmmmmm.....sayang2...bila kamu nk ubah sikap 2??
then dah nmpak salah 2 datang diri sendiri terpaksa larrr
pujuk saya n turunkan EGO awk 2 say sorry....
hurmmmmm..:)...anyway...
nak ceriakan mood saya...awk ajak saya gi taman....


wowwww!!!!tempat favorite saya....
coz saya suka tngok budak2 n dengar gelak ketawa mereka...
n kt sana cm besa......telah melakukan kata mengata..kutuk mengutuk...
perasan!!!antara 1 sama lain.....hahahahaha....smpai tanya budak 2 larrr
yang awk ni hensem kew x????
awk bodek budak 2 ngn bagi cadburry...then budak 2 cakap awk 
cumell n ensem!!!uuuweeekkksss.....x aci...men tipu!!!
na leh rasuah!!!!then......cam biasa!!!!
snap our pix!!!!nnty aku upload k...coz pic da kt budak cekeding
2.....


k larrr....mood ngantok sudah datang......
da,.....abis suda entry saya.....
sayang kamoo mohd fahmi mohd shukor
mizz so much wif my family....abah..mak..
adeq2..:(


p/s:mohd fahmi mohd shukor:>saya nk awk berubah
dan terus berubah ke arah kebaikan....xnak gadoh2...:)

OthEr sToRy