my favourite drink...

uu

Followers

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Like sekiranya anda suka blog saya k..hehe

along

Daisypath Anniversary tickers

This song who enter my blog,,

Wednesday, January 19, 2011

Awak dah mula berubah.......:)

Awak dah mula perangai awk yg dulu...
awk hnya berubah apa yang saya nak hanya 2minggu.....
sayang...awak cepat sangat berubah ...:)
saya penat ngn suma ni...saya x taw nk wat cm na lg...
sy xtaw nk ikut ckp awk atau ayh awk....lau nk ikot ckp
awk sy kesiankan ayh awk....coz sy pon da ayh....
n saya taw perasaan ayh sy bila sy wt perangai yg ayh sy x suka..
tapi bukan bermakna saya ni baik......saya pon insan biasa...
bnyak melakukan salah silap lam dunia ni...
tambah2 kt family saya....
tapi lau boleh elakkan perkara itu...sebaik2nya elaklarrr demi 
org trsayang.....

Saya x bemaksud nk lukakan or sakitkan hati awk tep2 ari...
tapi UR ATTITUDE mmbuatkan kita gaduh tiap2 hari...
mana MOHD FAHMI MOHD SHUKOR yg saya kenal dulu???
slalu gi klas...kol saya pg ngn mlm...xda maki2...xda mrah2..
jaga perasaan mak ayh awk....
awk slalu wat kerja x pikir panjang.....
susah sgt ka nk dengar nasihat saya supaya awk GI KELAS??
saya pon penat larr gado tep2 hari kerana benda remeh temeh ni.
saya marah ngn berleter kt awk tep2 hari utk kebaikan awk....
mgkin leteran saya xpnting bagi awk..coz 2 awk xhiraukan pa yg 
slalu saya pesan kan??....sementara saya msih hidup ni saya hanya
 leh nasihat awk..marah awk...berleter kt awk...gaduh ngn awk....
tapi bila saya xda nnti???awk dh xkan dengar suara marah sya...
suara leteran saya.....sya xsuruh awk hargai pa yg saya wat kt awk 
slama ni...coz saya taw pa yg saya wat lam hidop awk x setanding ngn KAWAN2 awk WAT LAM IDOP AWK....cuma sy nk awk dengar ja nasihat sya..n ikot pesanan saya
selama saya msih hidup ni ...k...:)

Saya pon x kuat awk....saya hanya kuat bila da awk.....
saya mnx putus coz saya dah xtahan...penat sgt2....
lemah sgt2....sebab awak adalah kekuatan saya...awk adlah semngat saya
tep2 hari saya hidup di muka bumi ni.....
bila sy dah keluarkan kata PUTUS 2 saya sedih sgt2...
saya x leh hidop tanpa awk....setiap masa saya ingtkan awk....
tapi bila saya dah xda lam hati awk....saya terasa sgt2...

saya taw saya x penting lam hidop awk.....
saya rasa suma 2.....saya hadir lam hidup awk coz saya nk teman 
awk bila awk lam kesusahan n da msalah....tp bila awk hadapi situasi 2
org petama yg da kt sisi awk???KAWAN awk....:)
bila saya xtaw masalah awk...awk salahkan saya....tapi awk lgsong
xda ngn saya...cm na saya nk taw suma 2....
awk ckp sy ni hnya susahkan awk,,,serabutkan pala awk,,,xpaham awk...
saya taw...sbb 2 saya nk undurkan diri saya dari hidup awk,,,saya taw law
saya xda lam hidup awk pon...2 lgsong x beerti pa2 kan???
coz saya bukan isteri awk,,,saya bukan leh angkat keranda awk...saya
bukan leh tlong family awk bila awk xda...suma 2 kawan2 awk yg wat kn??:)
saya taw peranan saya lam hidup awk cm na...
saya bukan bodoh...saya bukan bdk2 kecil...
saya dh 19 tahun...msih boleh brfikir...masih da hati dan perasaan..
sekarang saya ambil keputusan untuk berdiam diri...xcontact awk...baca kad 2 setiap pagi...<coz nk sakitkan hati saya supaya sy leh lupa awk sementara>
xtopup..<law saya da kredit mzti jari saya ni nk taip msj or kol awk>:)
n wat keja saya or sibukkan diri saya ngn kawan2 saya
....coz saya xnak gnggu kerja awk...saya xnak gnggu
tanggunggjwab yg awk pikul slama ni...k....

                       walau cm na pon saya tetap sayang dan cintakan awk hingga
             hembusan nafas terakhir saya...
   MOHD FAHMI MOHD SHUKOR

saya:Fatin Natrah Bt Sirozi






OthEr sToRy