my favourite drink...

uu

Followers

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Like sekiranya anda suka blog saya k..hehe

along

Daisypath Anniversary tickers

This song who enter my blog,,

Saturday, December 11, 2010

Today

G.morning sunshine,,,yeahhh...mood utk blging suda smpai...
hari ini adalah hari pling sibuk untuk aku buat kerja dalam majlis yang
dianjurkan oleh......its funny or not??aku x tahu lagi coz petang ni bru pegi kesana untuk 
dan malam baru mjlis yang sebenar...
huh...xsabar rasanya...ye larrr...pegi dengan org trsyang..hihihi
lepas majlis ni nk dengar pula alasn yang dberikan oleh sidia sekiranya trlalu sibuk adan x pegi klas...janji lepas 11hb ni suma dh settle n leh luangkan masa brsama aku..
actually aku x kesah skiranya x dpat luang masa untuk brjumpa,makn skali,hangout..
x kesah pon..aku juz nk kol stiap pagi n mlm sblom tidor..dan gtaw sekiranya mahu kemana..
2 jew...n jaga ati aku also pham aku...
ssh sgt ke haaa????
huhuhu....abaikn.......just wait and see after tonight...


BlOgInG By::NuT::

OthEr sToRy