my favourite drink...

uu

Followers

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Like sekiranya anda suka blog saya k..hehe

along

Daisypath Anniversary tickers

This song who enter my blog,,

Friday, December 10, 2010


Adakah saya yang bersalah????????
Ok...ni title sy pda hri ni...actually kjdian ini brmula dari kmarin..cuma sya tidak berksmpatan unt mgupdate crita saya...
pada pgi yg indah lg nyaman  dan dingin krana hujan sy prg ke klas dgn muka yg bngang coz 1:tidur x ckop
                2:bngang ngn housmate tidor dgn nyenyak.uh..sgt jeles sama mereka
                3:bf saya mgkir jnj.dya jnj mahu ke klas hari ini..but??hurmmm
                4:bas yg saya naiki rosak.then trpaksa brebut nek bas yg lg 1 tgh ujan.....ouhhhhh....shittttttt.....
huhuhu...ni kes pada sblah pagi..pda sbelah ptg pula bf ajak pegi Mengkuangdem kot nma tmpat ni...first dya ckp dah siap mnd bru kol..then bla sy ngh mnd dya dtg...bla dh siap n msok lam keta..sy ckp sory late..dya jwb p nek ferry rrr...uhhh..agak sopan rasanya bhsa awk 2 sdgkan lam hati sy ngh mrah krana awk mgkir jnj pd pg td....
Then pd sblah mlm lpas mkn sy pg mkn rojak ngn kwn2...ok..ni slah saya coz xgtaw yg sy kuar g tmpat ni utk mkn...then sy pg bank tmn mmbe sy mek duit n kad trtlan...so di sini mngambil masa yg agak lama...suma ni slah sy ka??
xkan mrah smpai trkluar ayat ni...PEREMPUAN!!!FUCK!!!...
HAAAAAA??WHAT????......Now i'm getting 2 smile with da world....:)

TERIMA KASIH MOHD FAHMI MOHD SHUKOR....:)


::NuT::

OthEr sToRy