my favourite drink...

uu

Followers

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Like sekiranya anda suka blog saya k..hehe

along

Daisypath Anniversary tickers

This song who enter my blog,,

Friday, December 31, 2010

Huh...aku bru blik dari kg..blik umh
sekejap sgt...takot lmbat bersiap utk
mlm ni........rasa terubat rindu kt
mak abah n adeq2 sume....
cuma terasa sedikit td...aku tnya abh nk p mna??
ps2 m,cik aku jwb ''abh da keja..nk jmpa share partner''
abh pon senyum ja mengiakan ckp m.cik aku 2...
aku pun trcengang...abh wat bisnes pa lak kali ni...
xgitaw aku pon... :(
tunggu lama sikit...mak aku gtaw..''bukan xnak gtaw k.long
bnda ni bru rancang..takut xjd jew''...owhhh...bru aku paham
tapi pa2 pon aku sentiasa doakan kerja abh aku kali ni berjaya
ok...leh aku dpt shopping bnyak2 pas ni...hakhakhak...
now nk g umh qilah....da keja ckit...
k larrr.....entry pendek sajew kali ni.....
daaaa.....

OthEr sToRy