my favourite drink...

uu

Followers

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Like sekiranya anda suka blog saya k..hehe

along

Daisypath Anniversary tickers

This song who enter my blog,,

Friday, December 31, 2010



HELLO....GOOD MORNING SUNSHINE
mulakan hari ini dengan :)
entry aku pg ni ermmmm....
ntah larrr...
dun have idea what 2 write....
mlm ni mzt u all celebrate heppy new year an??
aku??jengjengjeng....
ntahlarrrr..........
xpew 2 mlas nk cerita...
sok bru leh cerita kan..
pa2hal pon u all mzt da azam utk NEW YEAR 
okeyyy....azam aku utk tahun hdpan adlh....
ermmmm.....

1: Nk bg pointer exam aku 3 keatas
2:Nk bg fmily happy ngn aku...n
xnak wat msalah kt parents cm
slama ni..

3:Nk wat bek ngn sume owg...ceeeewaahhh...

4:Nk brjimat cermat...xnak enjoy sgt
ngn duet ngn ada..

5:xnk gadoh2 ngn MOHD FAHMI MOHD SHUKOR
nk bahagia slalu..

6:Perangai aku perlu diubah...mnjadi matured.
hahahaha....budak2 lagi rupenye aku nih

7:Nk smayang cukop 5 waktu...hihihihi
smyang x cukop slama ni...kdg2 tak
smyang lgsong

8:Nk shoping sbnyak yg mgkin coz thun 2010
bnyak bnda yg nk dbeli..tp x trcapai
oppss...peringatan!!!
shopping yg mna perlu ja...
nk berjimat..wekkk :(

aaaaa...per lg ek nk bg ckop 10 nih
ermmmm haaaa....

9:Taun dpan xnak diet kalau bleh..hahahaha
coz dh mlas rrr idop kurus jew dari
kcik...now nk BERISI
cikit...hekhek

10:Nk abiskan masa ngn study!!2 pon law boleh
hihihi...coz aku ni bnyak men2....

ok...10 suda...hope trcapai aku punya azam k...

OthEr sToRy