my favourite drink...

uu

Followers

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Like sekiranya anda suka blog saya k..hehe

along

Daisypath Anniversary tickers

This song who enter my blog,,

Saturday, November 13, 2010

kecik aty

Masa sudah berubah...semakin hari smakin plik prngai kamu..
entah bgaimana hendak ku jelaskan .....
tapi...aku dpt rasakan antara kita sudah semakin 
DINGIN...
Xmcm dahulu semasa kita sgt2 bhgia....
kenapa dan mengapa...
apa salah aku???
cuba jlaskan skiranya aku ada wat slah trhdapmu tnpa aku sedari.
serius....ini yang aku dpt huraikan tntang hubungan kita skrang....
MEMANG X SEPERTI DAHULU......
x thu mengapa dan kenapa....
salah siapa.....dulu what are u wnt 2 do....
u must tell me first!!!!
NOW??????
hUrmmmmm....
one person can be change n take the short tyme to be change another person..
RITE????
y????kenapa jadi begini......
semuanya aku serahkan kepada takdir..
aku x mmpu mngubah takdir sekiranya kaw sudah bosan brsamaku...:(
kaw sudah mnjauhkan diri dariku....
mgkin sudah takdir CINTAKU AKN MNJADI SPERTI INI....
aku hanya mmpu berdoa untuk kita akn kekal shingga
ke jinjang pelamin...
andai bagimu aku tidak ssuai untukmu......
juz tell me first n leave me...k
nk out fb pon dulu bgtaw awal2....
dulu sebek saja on9 fb.....
first thing yg kamu buat adlah chat ngn aku...
now aku yg memulakan dahulu....
knpa kamu sdah brubah,,,,
mmg xsperti dahulu....
dulu kamu terlalu mngmbil brat tntang hal aku...
skrang aku sakit kamu dh x pdulikan aku....
kamu akn mmpdlikan bila aku skit hnya shari....
pada keesokknnya???????
now...aku prlu brdikari dan bljar tntang perubahanmu ini...
wlaWpon hati ini berat untuk trima prubahanmu ini....
aku perlu memahami kesibukannmu.....
hurmmmmmmm
akoo syg kamoo sgt2 walau pa skalipon kau buat aku bgini....
WATASHI AISHIMAS ANATA....
AKOO CINTA KAMOO MOHD FAHMI MOHD SHUKOR...



NOTA LUAHAN ATI ORANG UTAN::PrInCeSS nUt::

OthEr sToRy