my favourite drink...

uu

Followers

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Like sekiranya anda suka blog saya k..hehe

along

Daisypath Anniversary tickers

This song who enter my blog,,

Wednesday, October 27, 2010

manusia cepat berubah

Mnunusia mmg cepat berubah....dan akan berubah...cuma masa yg akn mnntukan bila mereka berubah...
yaaa...org yg aku syg smakin berubah dan akn brubah,,,brubah kearah baik or buruk??ntah...aku sndiri pun xtaw...nnt larrr...berubah hati...perangai berubah..or masa utk dya berubah....juz shut up n see...xmaw bsing2,,,nnt mzt dya  ckp aku ni x pham kerja dya....ok....aku sdg memahami sekarang....situasi pada stiap hari x sama...dan ia akn berubah sepanjang masa esok lusa atau selamanya adalah perkara yang berbeza pada stiap hari...dan yg pling penting kita perlu redha tntang hari2 yg sedih ataupun gembira...walaupun ssh utk menerima tp kita terpaksa belajar utk trima hakikat dan hakikinya...
ooouhhhh...nampaknya ayat bm aku skrang dh nmpak improve cket
hahahaha....
bkan ayat bm....tp kndungan ayat yg mmbawa mksod aku
sudah matang..hahahahaha....

ari ni tangan sakit coz dila gigit tangan aku 2 kali...
huhuhhu.......
lapar agaknya........juz leave it......
syg kwn2 aku sume........
espcially yg bnyk spport aku.....
lagi2 espcially MY FAMILY YG ALWAYS DA DCC AKU SPANJG MASA
N XJMU MLYAN KERENH AKU......
DAN JUGA MY BF slalu sport aku n slalu bg nasihat dan
juga tolong aku spnjang masa....

LOVE U ALL GUYS.........

::nUt::

OthEr sToRy