my favourite drink...

uu

Followers

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Like sekiranya anda suka blog saya k..hehe

along

Daisypath Anniversary tickers

This song who enter my blog,,

Tuesday, June 14, 2011

Hello....
ermmm...erk....
ntah larr...mlm ni xdak entry......
coz aku menaip brdasarkan pa yg aku rasa...
ptg tdi da sowg mmber aku..
dya pesan kt aku.....
''nk brcinta ni ang jgn letak harapan yg tinggi...
jgn 100% ang nk harap kan dya...
manusia cepat berubah.....
DALAM SEKELIP MATA DYA AKAN BERUBAH..
tambah2 bila standard dya tinggi ckit dri kita...
now tyme nk enjoy....
ang blajaq rjin2..ps2 ang leh plih spa yg ang nak..
xpayah nk trkejan2....

pikir2 blik btol gak.....
wat pa nk bercinta smpai trkejan2 cm 2....
bnyak bnda lgi yg prlu difikirkan dri fikir
bnda YG REMEH TEMEH N BODOH...

Kdg2,,kita dperlakukan cm bdak kecik...
ikot ja suma arahan...
smpai bila,,,,
umor dh besaq.....tpi dok dngaq ckp org...
cm bodoh jew an??
ckp mak bapak pon ang x ikot smpai cm 2...
hermmm...dunia2....
apabila cinta + sayang....
semua dirangkul...

wat masa ni biar larr pa yg trjadi...
hanya mmpu berserah...
klau ada jodoh ada larr....
semua ni takdir...
lau takdir yg x baik dtg dari diri sendiri...
lau takdir yg baik dtang dari ALLAH...

2 ja....aku juz nk kongsi 
kpada spa2 yg sedang brcinta smbil stdy....
jgn larr trlalu mgharap kt pasangan...
coz bila2 masa ja takdir akan berubah..
tanpa diduga n dijangka....

OthEr sToRy