my favourite drink...

uu

Followers

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Like sekiranya anda suka blog saya k..hehe

along

Daisypath Anniversary tickers

This song who enter my blog,,

Tuesday, May 3, 2011

Hye syangku suma....
sihat???
dh tido blom???

mlm ni mlam yg agak sukar utk aku lelapkan mata nih...
aceycey.....bertatabahasa gak an ayat aku nih...
hah...whatever larr......
ptg tdi aku bwu ja blik dri oliday...walaupon oliday 4 hari ja...
mmg x puas but atleast lepas gak rindu aku ni tok org2 yg pling
aku syg...iaitu mak abah n adeq2 aku larr...
xlupa gak to my love...huhuhu....

pa2 ja larrrr....
sok maybe nk meet wif my love....
rndu gak rasanya tambah2 bwu lpas 
hadapi pergaduhan yg kecil..hihihih...

anyway.....
di sini.....
m.cik nk brcerita ckit larr......
bukan bercerita sgt...
cuma nk bagitaw larrr
tntang some1.....
xkira pmpuan atau laki......
yg dikenali sebagai PERAMPAS....
bukan pa larr.......now anda bleh larr
merampas hak n kebahagian org lain.....
dan x lupa jgak perampas slalu mnunjukkan kebahagiaan itu....
dulu anda bertnyakan tentang dimana
 kebahagiaan yg saya banggakan selama ini.....

AND NOW!!!!
saya lak nak bertanya soalan yang sama...
MANA KEBAHAGIAAN ANDA YANG SLALU ANDA BANGGAKAN 
BERSAMA DIA DI HADAPAN SAYA SELAMA INI???

Now bukan bermaksod saya nk ketawakan diri anda...
tapi u must remember...
jangan menjatuhkan dan mengambil hak 
orang lain
serta
jangan pernah ketawa dan senang ketika melihat
 kejatuhan orang lain....
bukan setakat 2...tapi anda telah bangga
setelah anda berjaya menjatuhkan org lain....
TAHNIAH....
kerana berjaya menjatuhkan org lain....

Tetapi......
setiap perbuatan kita samada bek or JAHAT!!!
mzti ada pembalasannya...
samada cepat n lambat...
law cepat bagus larr.......
bru diri 2 sedar ckit kan.....
hahahaha....
whatever........

thanks wat suma ni....
law anda x wat cm ni kt saya....
sampai skrg saya x brjumpa ngn kebahagiaan
yang saya miliki skrang nih...
thanks alot yahhhhhh....


OthEr sToRy