my favourite drink...

uu

Followers

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Like sekiranya anda suka blog saya k..hehe

along

Daisypath Anniversary tickers

This song who enter my blog,,

Sunday, May 22, 2011

helo2........
ehermmm.....
sy ingin mmbuka bicara....
dh lama aku x update.....
maaf larr...aku bz yg teramat sgt....
dgn kem....kenduri....n my fmily also wif my love

ok...ni pic aku tyme gi kem
at ara kuda...
mmg bez sgt2....
enjoy!!!










aku xkan menoleh ke blkg lagi
utk lihat pa yg tlah trjadi
lam idopku...
yg lepas tu biar larr lepas...
now aku prlu prlu maju kehadapan
untuk mnjadi yg lebih baik dri sblom ni..
bkn utk toleh kebelakg dan mlihat
atau ulangi pa yg tlah trjadi sebelom
ini..

<cuba beza tgn n kaki>
hahahaha...
kem punya pasal...
erm..xpa larr..
itam pon itam lerrr...

wif intan...
<aku suka tngok muka dya>
dari aku msok study kt kolej ni
smpai skrg.....
hihih

Ni shafa....
prktikal pon aku dpt ngn dya..
n kem pon ngn dya...
senang sgt bkawan ngn dya ni.....

TENSION!!!!

Now...lepas pa yg trjadi sblom ni...
aku dpt senyum kembali sperti dahulu....
n pling penting aku dpt blik 
kebahagiaan  yg aku hilang dulu.....




ok..ni saja entry aku.....
hihihi

OthEr sToRy