my favourite drink...

uu

Followers

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Like sekiranya anda suka blog saya k..hehe

along

Daisypath Anniversary tickers

This song who enter my blog,,

Sunday, March 20, 2011

hello.....selamat petang.....
hohoho...hari ni aku stay at umah spanjang masa...
habiskan masa tok mkn n tido.....
serabut ngn stdy n nk exam esok.....
but semalam hepy sgt2.....
coz dpt luangkan masa wif my love....

kemarin dulu gi jmpe geng2 vivac....
n kemarin brlatih tok mnjadi bakal isteri mithali...
cheeewaahhhhh....hahahaha....
aktiviti kmarin adalah memasak......
tingtong.....

aku mek masa yg agak lama....
dari kol 11 drive gi jusco wif my sis....
n masak smpai kol 2  bru leh mkn...hahahah....
xpa...jnji dpat mkn 1 umh.....
bezzz sgt...walaupon peka nk boh kuah gulai ikan
lam cawan untuk dihirup....<bodoh>saja nk perli aku...
tyme ptg lak wat meggi kuah ngn roti tlor wif nescafe utk mkn ptg...

pa2 pon....hepy sgt2 semalam......
thanks Mohd Qairul Ikhwan B Abd Halim....
pas exam nk wat cm ni lg ok......
tep2 hari pon bley....
hihihihi....n thanks to yana tlg aku masak skali kemarin....

now masa tok fokus pada stdy n exam esok........


OthEr sToRy