my favourite drink...

uu

Followers

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Like sekiranya anda suka blog saya k..hehe

along

Daisypath Anniversary tickers

This song who enter my blog,,

Monday, March 28, 2011

Hello guys.....
huuh........
ehemmmm.......
aaa......agak lama kan aku x update...
<AGAK LARRR>
sjak kblakangan ni aku buzy ckit....
wif my love....tok habiskan masa yg ada sblom my love 
gi alor setar...dya kena tukar keja kt sana n stay sana....
sobsobsob....sedih......
xpa....jnji leh jmpa gak an......
now habiskan masa bersama....
gi holiday....
bez sgt2...tambah2 semalam.....

kemarin dulu gi blik kg my love..
at parit buntar...pas2 gi juru...pas2 gi sbrang jaya...
semalam lak gi patai miami..batu fringgi.....
mmg bez...bez sgt2...n sgt2 bhagia....
xpernah rasa cm ni......
n thanks a lot syg....

semalam da missunderstanding ckit.....
smpai jatuh gak airmata aku......
n lastly dya pujuk.....n kami pon dh ok...
xmau cm ni dh k.......
smpai ilang mood nk mkn...huhuhuh.....
pa2 hal pon...thanks to my love
Muhd Qairul Ikhwan bin Abdl Halim...
habiskan masa ngn saya.....
layan kerenah saya......
thanks sgt2 k......
Love damn Muchhh





Sweet Couple

Bhagia bila ada kamu

Love ue damn muchh my dear...



OthEr sToRy