my favourite drink...

uu

Followers

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Like sekiranya anda suka blog saya k..hehe

along

Daisypath Anniversary tickers

This song who enter my blog,,

Friday, March 18, 2011


HATI MANUSIA

Ya. Hati orang siapa boleh baca? Siapa boleh tafsir?
Kita lihat orang gembira, tapi betul kah mereka gembira?
semua 2 hanya mereka sja yg tau....
 Bila kita pohon kemaafan, benarkah kita memang sudah benar² dimaafkan? Hati orang.. Aku pun tak mampu baca.

Mereka mungkin kata mereka suka ada dengan kita, tapi betulkah? Dalam hati? Mungkin kebencian kadang² terpancar di muka mereka. Mungkin juga dari segi kata². Tapi benar²kah mereka sedang membenci? Memang betul² kah seperti mulut yang berkata²? Maaf sebab berhujah dalam nada emosi. Sememangnya aku sedang sedikit emosi. 

Sekali lagi, hati orang.
Siapa lah kita untuk tentukan apa yang ada dalam hati orang lain. Sigh.
Tapi memang selalunya perkara yang kita fikirkan sangat kontras, bukan?
kdg2 sama dgn fikiran org lain...kdg2 x..
tapi itulah dinamakn kehidupan manusia....

lagi 1 .....apa yg aku nampak larrr lam kehidupan ni...\
semua manusia bagi aku adlah hipokrit....
HIPOKRIT utk kepntingn lam khidupan msing2....

ok...maaf....entry pagi ni agak emo sedikit

OthEr sToRy