my favourite drink...

uu

Followers

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Like sekiranya anda suka blog saya k..hehe

along

Daisypath Anniversary tickers

This song who enter my blog,,

Friday, February 4, 2011

Kontest Blog 
Cun . Lawa . Kemas
peeeeewiiittttttttt...


Ok..ni banner utk contest
yg atas ni...cm menarik kan??
law nk join gak klik yg bwah ni

Aku saja2 ja join cntest ni ilangkan ksunyian aku..
n nk ubat hati aku yg sakit...hahhaha..
<mengarut sbntar yaaa>
n thanks kpada ena yg tag cntest ni kt aku...
n bnyak ajar aku...thanks ye...<tepok tgn ckit>
ouhh lupa...cntest ni ckp sal
Blog cun lawa n kemas??
blog aku da kriteria 2 ka??
xpa larr...
pndngan bg stiap org xsama kan??
so aku join je larrrr

sapa2 nk join pon leh gak taw.....
tapi ada syarat...ni syarat dya...
sila baca dengan teliti...okeyy



1) Warga negara MALAYSIA .
(2) Semua jantina diterima
(3) Ada blog! takder blog .. ditolak !
(4) Follow blog sue
(5) Tag 4 orang rakan anda taw (makesure dieorg taw)

Tarikh tutup :
30 mac 2011... itupun melebihi 100 orang penyertaan .

Hadiah :
WANG TUNAI berbentuk topup menanti anda !

ok aku da tag kwn2 4 org di sini....

OthEr sToRy