my favourite drink...

uu

Followers

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Like sekiranya anda suka blog saya k..hehe

along

Daisypath Anniversary tickers

This song who enter my blog,,

Friday, February 18, 2011

hello..:(
hari ni dpt BADSTORY...
aku dpt posting gi langkawi..actually 16 owg..
tapi da rombakan jdi 8 org TERMASOK AKU...
lam geng aku,,,aku sowg ja dpt sana...:(,..
arghhhhhhhhh...BENCINYA!!!!
aku nk dok ngn dila n iedah...huhuhu...
x bez rr....mmg larr da mmbe yg len..
tapi aku nk da dila..coz dya 1 pala ngn aku....
pas 2 kena dok 1 umh ngn boy!!!blik len2
OMG!!...biar beno....hurmmmm

asal larr tba2 last2 mnit da rombakan...
bnci rrr..xpa larr...cm na pon jnji aku dpt gi sana..
leh brcuti skali...n nk lupakan some1!!.
asanya dh lama aku mnunggu.....
biar jew dya bahagia...
doakan smoga prjalanan aku di sana selamat k..:(
sedih sgt2 nk tngai family..kwn2..tambah2,,
housmate aku ..AQMA,,NAEMAH,,HANIM,,:(
n bdk2 klas aku yg gila2.....ira.dila,qilah,iedah n the geng..
dh larr sebulan..hurmmmm...












Hihihihihi...wat muka cucoq kodok basi ckit,...
OMG...teroknya muka aku...
hahahha....abaikan this pix okey...










pix zaman aku bodo2 dulu...
hahaha...zaman 80an...
wif my BFF













Sya akn meninggalkan kamu suma...
:(..daaa,,thanks utk suma kawan2 aku yg slalu support n
jadi tulang blkang aku slama ni....
tambah2 tyme aku sedih dulu...
sayang ampa suma k..muahhh..
thankss...coz ramai kawan2 cari jodoh utk aku..
cari mmbe2,,,bgi aku kawan ramai2..
hahaha..ampa mmg bez...thanks sgt2 k...
mmmuaaahhhhhhhhhh









saja suka suki letak pix ni...
nk bgi u all suma meluat tngok pix aku..
hahaha

OthEr sToRy