my favourite drink...

uu

Followers

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Like sekiranya anda suka blog saya k..hehe

along

Daisypath Anniversary tickers

This song who enter my blog,,

Tuesday, January 11, 2011

hidup ini terlalu rumit.....
banyak dugaan yang perlu kita tempuhi..
Bukan shaja dugaan dari diri sendiri....
tetapi dugaan dan rintangan dari org sekeliling
yaaa!!!aku tidak bermaksud hanya aku yang berada dalam
keadaan sebegini.....kau juga akan laluinya sendiri...
kan????aku di sini bukan hanya ingin membebel...
tapi ingin berkongsi cerita apa yang aku lihat
apa yg aku dengar...
dan aku sendiri yang laluinya.....ngeh3.....
ayat bahasa melayu aku semakin pulih...hihihihi

aku percaya bahawa setiap manusia akan dikurniakan
nasib sendiri..bak kata org tua2...tuah masing2....
lam dunia ni kita mmg telah ditetapkan rezeki...jodoh dan maut...
tapi manusia zaman sekarang ni cepat mengeluh dalam mcm2 hal
sebelum hal itu diusahakan sendiri....
manusia zaman sekarang terlalu bergantung pada org lain
ok...

maksud aku seperti::student mzt ada asgment kan???
kebnyakan asgment dilakukan secara  berkumpulan....
tetapi,,aku percaya lam kumpulan salah seorg atau lebih
mzt da yg CURI TULANG!!xwat kerja...org lain ja yg
bertungkus lumus utk mnyiapkan asgment 2.....
tol x???sorry larrr ek kepada sapa2 yg terasa....

tapi itu hakikatnya....kenapa perlu mengharapkan orang
lain??tidak berasa tanggungjwb kah anda terhadap kerja anda itu??
opsss.....ni hanya story...xda berkaitan ngn sapa2...
sapa terasa ambiklarrrr......aku cakap ni coz ini yg aku nmpak
dan ini yg aku dapat tafsirkan...

ok....lagi 1....berkenaan ngn kawan....
kata larr kwn2 buruk larr..perangai hodoh larrr...
tapi bila kau yg susah mzt ada gak kwn yg kau mngumpat n
kau katakan buruk dan hodoh itu tolong kau kan??
mana kawan2 yg slalu kau banggakan 2??
bagi aku suma kawan xsama....yg buruk 2 larrr akan tolong
kita 1 hari nnt....
ok......
ini saja entry saya....
kepada sapa2 yang tera mngenai entry saya kali ini...
maaf ya...saya hanya menulis ngn apa yg saya nmpak....
tq...

OthEr sToRy