my favourite drink...

uu

Followers

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Like sekiranya anda suka blog saya k..hehe

along

Daisypath Anniversary tickers

This song who enter my blog,,

Thursday, January 20, 2011

Location: Clubhouse
Time: 11p.m
Listening: Speak Now By Tailor Swift


Entry kali saja suka suki untk aku update....
tiba2 tadi aku terfikir sejenak.......
terfikir masa utk aku berubah.....
masa utk fokus kepada study..masa untuk enjoy ngn teman2ku
disekeliling aku...yg bnyk mmbantu aku...masa utk berdiam diri 
buat seketika....masa utk tidak mahu ''bertouching''
masa utk berfikiran matang...masa utk buat endah tak endah ngn 
pa yg berlaku lam percintaan ni.....


yaaa!!!mungkin inilah masanya utk 
berubah supaya wake up...dan pandang kehadapan....pandang pada masa
depan yg akn datang.... aku rasa mungkin setakat ini masa utk aku sedih...
setakat ini hati aku sakit..hati aku terasa...hati aku kecewa....
mungkin sekarang inilah masa utk aku berfikiran matang...
nopssss!!mksud aku bukan sebelum ini tidak matang....
tapi tindakan..hati...perasaan trhadap percintaan aku tidak matang....


Lepas ni aku berserah ja pa yg nk jadi terhadap percintaan aku....
aku penat..letih utk hadapi suma ni....tapi itu x bermakna aku fedup...
aku giveup untk pertahan cinta aku ngn insan tercinta iaitu
MOHD FAHMI MOHD SHUKOR


Sayang: Wat larr pa yg kamu suka......2 ja yg leh aku ckp skrg...
nk mrah...nk maki...nk gi clubbing...nk isap rokok bnyak...kuar 
xgtaw....nk cari gurl len....nk add gurl ramai2 lam fb....xnak gi klas
nk sembang ngn kawan2 smpai bila2....wat larrr k......serius.....
saya dh penat nasihat...saya dh pnat bercakap...saya dah penat marah...
saya dh penat...pa yg saya nasihat xda yg awk peduli.....xda yg awk ikut...
apa gunanya kan??:)....
now u are free...like single!!hahahaha...2 yg awk nak saya rasa kan???
ok.....saya ikot ja pa yg awk wat sekarang....good nyte..





OthEr sToRy