my favourite drink...

uu

Followers

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Like sekiranya anda suka blog saya k..hehe

along

Daisypath Anniversary tickers

This song who enter my blog,,

Tuesday, January 25, 2011

Heloo...
hye readers...
hari ni sedih ckit.....fahmi demam...
syian aku tngok dya...ngn kaki,,badan sakit....
xsanggup aku nk tngok dya.......
aku xpernah tngok dya sakit smpai cm ni....
asa cam nk nangis bila aku jmpa dya td....
aku leh jaga dya ngn bgi ubat n makanan ja larrr....
if dya da kt umh family dya insyaallah aku akn da disisi
dya skrang....:(

to all my readers sama2 kita doakan fahmi spaya cpat sembuh...
LEH PI KLAS SLALU!!!!

to: My Lovely Mohd Fahmi Mohd Shukor......
L akn sntiasa da disisi D bila D perlukan L k....
Love Ue so much...
supaya cpat sembuh....:).....muahh4x....


Smoga awak cepat sembuh.......
sedih bila tngok awak sakit...:(


OthEr sToRy