my favourite drink...

uu

Followers

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Like sekiranya anda suka blog saya k..hehe

along

Daisypath Anniversary tickers

This song who enter my blog,,

Friday, January 7, 2011

Hahahahahaha.....
famous x aku ni weyh????
ni suma keja qilah......
pa2 pon syg korang suma k........
mohd fahmi mohd shukor.......
i pon heppy ngn u skrg.....
pas ni dh xnk gadoh2 k.....penat taw x??
I taw salah I.....
setap mnusia kan xlari dari melakukan kesilapan??
u pon cm 2....kdg2 terasa sgt.....
pew yg saya ckp x penah ikut.....
sal gi klas....gi klas 2 hari jew lam sminggu??
ayah awk bsing2 kt saya........
xksiankan ayh awk kew haaaa??
hope awk berubah....
saya bg masa kt awk tok berubah k.....
hope awk berubah cm dulu.....
rjin gi klas..xmarah2...xpanas baran...
jaga percakapan awk...lembot hati...
suka ckp ayt jiwang kt saya tmbah2 sal erti CINTA...
slalu mek berat sal saya.....
kol saya stiap pg dan mlm sblom tidur.....
xjemu jumpa saya...melawak dan usik ngn saya...
lepak2 kt taman smbil ngumpat org dan berangan n pikir masa dpn
kita bersama sama.....
slalu ckp....''AKOO CINTA KAMOO FATIN NATRAH SIROZI''
awk slalu karokae ngn saya...kita slalu gi karok lpaskan tension an...
awk slalu wat saya gelak ngn gelagat awk....
slalu kata kt saya ''GEMOK''

sekarang????
awak taw x saya rindu sgt2 saat2 manis kita dulu....
kita dah xmcam dulu...awk bz....saya faham awk bnyk
tanggungjwab....saya leh trima suma 2......
saya leh faham awk...walaupon kdg2 saya sukar tok memahami
awk...tapi saya akan cuba memahami awk.....

k larrrr,,,,ni saja entry saya pada pg ni.....
pa2 hal.........
akoo cinta sgt sama kamoo
mohd fahmi mohd shukor

OthEr sToRy