my favourite drink...

uu

Followers

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Like sekiranya anda suka blog saya k..hehe

along

Daisypath Anniversary tickers

This song who enter my blog,,

Sunday, December 12, 2010

smile...

Huh...selesai suda majlis pada mlm ni...
mmg terbaik larrrr...n mmg best dan funny....
firstly aku pon cm xnak pegi sana,,,coz x kenal ngn sapa2...
mzt larr segan...bila dh smpai jd x kekok sgt...sume sporting sgt2 teramat lar sgt...
dan pling x bez adlah tyme aku kena bg sijil watikah n selendang....
diorg yg trima 2 watikah  xpaham bahasa.haaaa????huh<marah nih>..x beratur ikot giliran...
puas ku mncari watikah mereka...huhuhu...
but....ok larrr.....bengang hanya besar taik idong..hahahahah...eeeewekkkssss
bnyak gmbar yang disnap...cuma msih blom aku update lagi....
maybe esok aku update yew....bnyak sgt2....smpai x taw nk plih...nk plih skrg..
huhuhu....penat kot...ok larr....smpai di sini sahaja entry saya pada pagi yang
buta ini...hehehehe....


SaYa::nUt::

OthEr sToRy