my favourite drink...

uu

Followers

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Like sekiranya anda suka blog saya k..hehe

along

Daisypath Anniversary tickers

This song who enter my blog,,

Tuesday, December 28, 2010



<--Bila saya sudah tiada lagi-->

salam awk...firstly sy nk mnx maaf kt awk ngn segala salah silap saya..segala dosa saya terhadap awk...ngn apa yg sy wat slama ni trutama sy tipu awk..sy melawak kasar ngn awk,,sy buli awk...sy mrh awk..sy tengking awk..sy maki awk...sy mnx maaf sgt2 ngn suma 2 k...xterlintas langsung dalam hati saya untuk mnyakiti hati awk...nk wat awk nangis....sy mnusia biasa...bnyk wat kesilapan lam hidop...sy bukanlarr seorang perempuan yang sempurna seperti awk impikan...sy mnusia yg bnyk kekurangan dan kelemahan..

awk...hurmm..ntah larrr...sy sedih sgt2 ketika taip entry pg ni...saya pun xtaw pa punca yang wat  kita smpai gaduh trok...semua ni berpunca dari saya kan...sy kan slalu nyushkan hidup awk n bnyak sakitkan hati awk...awk...sy mnx maaf k...sy x sengaja...

awk...bila saya tiada nnt awk jaga diri baik2 k....cari larr gurl yang lebih baik dari saya ...yg pndai ambil hati awk..slalu wat awk heppy n senyum...wat awk bhgia...x nyakitkan hati awk..dan jgn cari gurl seperti saya k...saya tahu bahawa awk mzt lebih heppy tanpa saya kan??sbb awk ada kwn2 yg sntiasa di sisi awk..kwn2 yg amt pnting lam idup awk,..coz td sy kol awk sy dngar awk gelak ketawa ngn kwn2 awk...awak tahu x saya heppy sgt bila dngar gelak ketawa yg lama sy x dngar td...sy tau awk tgh bhagia walaupon tanpa saya...sbb 2 saya x risau bila saya dh tiada kt dunia ni...cuma saya yang xmampu hidop tanpa awk...tp sy akn blajar hidop tanpa awk k..:)...haa lg 1...bila sy dah xda kt dunia ni awk kena ajin g klas k...syian kt prents awk..mzt diorang risaukan awk k...sy taw nasihat saya ni mzt langsong x brmakna lam idop awk kan..tp skurang2nya sy ingtkan awk..sy percaya yg awk akn buka blog ni slalu bila sy tiada nnt..kan?:)....

awk slalu pesan kt sy jgn nyesal law awk berubah 1 hari nnt...awk...sebenarnya sy lgsong x nyesal coz sy terima ngn seadanya...coz sy sayang dan cinta awk mohd fahmi mohd shukor....mzt awk dh muak kan dngar prktaan ni tiap2 hari...tp bg sy x...sy x pnh lenguh tgn menaip perkataan ni dan x pernah jemu ungkapkan prkataan ni..coz 2 adlah lahir dari hati sya...ok larrr...
asanya pnjang sgt entry saya kali ni..buang masa awk utk baca post yang merapu n xda makna bg awk kan??awk bnyk lagi bnda yg pnting nk wat dari baca luahan hati yg bodoh ni kan...k larrr...sy brhnti di sini...
akoo cinta kamoo mohd fahmi mohd shukor

FaTiN NaTrAh sIrOzI

OthEr sToRy