my favourite drink...

uu

Followers

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Like sekiranya anda suka blog saya k..hehe

along

Daisypath Anniversary tickers

This song who enter my blog,,

Sunday, December 5, 2010

                   LiFe iS DfFIcULT
Hidup ini sangat indah sekiranya kita menghargai apa yang ada di hadapan mata kita                                     Dan bersyukur dengan apa yang ada…hidup ini juga penuh dengan dugaan dan rintangan                     Yang berliku liku serta pancaroba yang sangat mencabar…begitu juga dengan kehidupan aku yang penuh dengan segala manis serta duka..yang hanya aku seorang yang dapat merasai suka.duka.pahit dan manis yang aku hadapi dalam kehidupan aku ini…suka dan manis lebih banyak dikongsi dengan orang yang tersayang…tapi…perasaan duka dan pahit hanya aku seorang yang dapat merasai dan orang lain tidak pernah mengetahui apa yang aku rasa pada ketika itu…
Disini aku ingin menceritakan tentang manusia yang berada di muka bumi ini hanya ada dengan kita ketika kita senang dan gembira..tetapi sekiranya kita berada dalam kesusahan berapa orang yang akan ada dihadapan mata kamu???berapa orang yang akan menyokong kamu sambil genggam tangan kamu??berapa orang yang peluk kamu untuk kamu nangis diatas bahunya??
Pada ketika ini kita dapat melihat dan merenung bahawa siapa yang sangat menyayangi kita,,siapa yang ikhlas untuk berdamping dengan kita…siapa yang jujur serta menghargai kita….SAYANG,,CINTA,,,SUKA,,??semua orang boleh ungkapkan perkataan ini..tapi pada hakikatnya??
Setiap perbuatan dan perlakuan adalah menunjukkan isi hati hati kita terhadap seseorang…:0…
<sampai disini sahaja luahan hati aku…actually aku ngh sedih n sunyi..huhuhu>
NoTa KaKi cACiNg::fAtIn nAtRaH SiRoZi::

OthEr sToRy