my favourite drink...

uu

Followers

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Like sekiranya anda suka blog saya k..hehe

along

Daisypath Anniversary tickers

This song who enter my blog,,

Thursday, December 30, 2010

Hyep guys...memandangkan lusa dh msok tahun baru kan??aku
saja nk imbas kembali pic2 kenangan yg lalu...hihihihihi....

tiba2 ja aku terjumpa pin ni lam fb mmber aku...rasa nk tergelak pon
ada coz muka aku mmg lawak...hehehehe...besalarrr....budak mahu
meningkat ke alam remaja an...okey...nk tngok??

Nahhh!!!!tengok.... :)
Nmpak aku x??aku yg depan skali..
men drum...huhuhu...
miss my drum damn much...

Ni geng percussion....
drum..guadturm..bell,,,cymbell
bass drum n agogo bell..
Bju band baru,,,
n the latest punya style of band
SMKCT
Pic ni di snap sebelom kami perform,..
tyme ni da compo...
prlwanan peringkat negeri......
kt stadium sultan abd halim
mmg besttttt....we rrrrrr
CHAMPION!!!!

Abis suda...ni ja pic yg dpat.....walau
muka aku cm budak2 skali pun sweet memory
ni xkan aku lupa...coz tyme ni larrr mmbuatkan
badan aku mnjadi kurus coz slalu da prktis
n bersenam....heheheh...
daaa




OthEr sToRy