my favourite drink...

uu

Followers

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Like sekiranya anda suka blog saya k..hehe

along

Daisypath Anniversary tickers

This song who enter my blog,,

Thursday, December 30, 2010

Helloww....hye guys,,,,
mzt anda trtnya pew motif pic di atas an??
ok.....ni adlah countdown happy new year..
yg dianjurkan oleh kolej aku...ACMS
yang bertemakan ''BOLLYWOOD''
so..thats mean kena pkai bju ikot tema ni larr kan...
aku pon xpasti nk p kew x lg.....
coz aku gtaw bf aku nk blik.....
tp asa berat hati lak nk blik...
huhuhuhuh....
pa2hal pun kna tnya parents aku dulu rrr...
na taw kot2 fmily aku da plan len ka,,,,
law aku x pegi...mzt rrrr rugi...
ok......ni saja entry saya pada tgh hari ini....
daaaaa....

OthEr sToRy